Thursday 15 November 2012

Happy 1st Bufday my Dear EIE



Salam maal hijrah 1434H untuk semua. Semoga tahun baru ini bakal memberi sebuah kehidupan yang lebih sempurna dengan izin Nya di samping meningkatkan lagi mutu kehidupan juga memperoleh rezeki yang halal..aminnn.

Sedikit intro juga pengharapan saya sempena tahun baru ini..sama-sama kita berhijrah ke arah yang lebih baik dan juga diberkati oleh yang Maha Esa..

Sedar tak sedar, rupa-rupanya blog EIE sudah berumur satu tahun.hahah..kalo baby yang dah berumur satu tahun ni mesti dah mule nak blaja bejalan kan. Tadi tengah saya dok godek2 fb baca ucapan2 sempena maal hijrah dari member2 fb, tibe-tibe je saya teringat kan blog usang neh. Sebab seingat saya awal-awal time memula bukak blog ni saya pernah buat entry ucapan maal hijrah. Pastu tepikir. Eh, dah cukup setahun ke blog tak seberape neh?? Laju je tangan sign in blog tengok last post betul2 15 November 2011. Hahah...kebetulan yang amat. Yelah...saya memang teramat jarang bukak EIE dah skang nih..kekangan masa juga tahap malas yang melampau. Kekadang lupe teros ade sebuah blog under name Huda Sindarela.huhuh =)

Dengan ini saya mengucapkan SELAMAT ULANG TAHUN YANG PERTAMA UNTUK MY DEAR BLOG - ENOUGH IS ENOUGH.heheh..

cartoon gitu. (kredit pic to google)


Walao pon dah berumur 1 tahun..saya akui belog saya ni takde bezanye. Tiada pembaharuan. Post makin sedikit bulan demi bulan..follower lagiklah. Ade ke yang nak follow belog cenggini.huhu...Tapi saya tahu ade je lagi orang yang sudi singgah belog buruk ni kan?huhu..thanks lah tuk silent reader. Tanpa anda tak naiklah rating visitor belog neh.hehehe..

Jadi moga-moga dengan kedatangan tahun baru ni akan mengubah sedikit demi-sedikit belog ni...mungkin akan lebih banyak update. Mungkin penulisan juga akan semakin matang. Dan juga mungkin isi kandungan yang lebih selektif (segan tengok entry merapu2 zaman daholu.hihi). Saya sayang lagi taw EIE ni. Kalo tak sayang dah lama saya tutup teros..Dis is my half part. Half of my diary. Saya tak boleh nak janji untuk selalu update tapi kalo ada event2 penting yang berlaku pada saya barulah saya updatekan di sini. Takut lupa bila dah tetua nanti..untung ade belog boleh ingat balik. (tapi kelaka gile scroll laju-laju past2 entry..hikhik..malu dengan tulisan sendirik. tutop2 muke >.<)



pssttt: dis blog is behalf of mine. so it doesn't matter wit da no of follower..is doesn't matter wit the nuffnang earning. diary rite? should be only me. should not be pay..heheh. chill. =)




0 comments:

Post a Comment

 

Template by Best Web Hosting