Tuesday 27 March 2012

Hok aloh! Baju Baru Lagi...


Teeheehee...no no salah faham oke. Bukan saya punya ye baju baru tu...takde maknanya saya nak cite baju baru saya...malu kokram ehh baju kite tak branded pon...huhu. Beli longgok je. ;) 

Sebenarnya...nak bagitaw untuk kali ketiganya blog saya berubah wajah lagi...huhu ;). Akhirnya kali ni betol-betol puas hati...sebabnya dah berjaya cari template yang plain dan agak soft. Memula wat blog dulu takde identiti lagi...asal cari template nak yang comel-comel aje. After dah bebrape bulan ni...dah rajin cket nak blogwalking...tengok template blogger tu..tengok template blogger ni...rasa berkenan kat jenis template yang plain je...mata pon tak serabut nak tengok..kan. >.<

Tapi yang paling pentingya...template baru ni bleh letak pic beso-beso.huhu...tak kisahlah pic-pic dalam blog ni sume pakai kamera cap ayam..tapi asal saya sendiri puas hati tengok cukuplah.huhu... Becite-cite gak nak ada camwhore best-best..tapi tunggu je la dah keje seksok dah ada duit berkepok-kepok dalam handbag baru saya pegi beli.hehe...

Pejam celik tengok bulan tiga tinggal bape hari je lagi nak habis...kehidupan makin sibuk. Boleh tengok betapa bezanya jumlah post bulan-bulan lepas dengan post bulan ni. Rasa-rasanya makin bergerak masa saya semakin sibuk. Dahlah orangnya memang suka wat keje last minute...huhu. Ni pon tengah minggu test...cilok mase jap berbelog.hehe... Malam nanti ada test techno. Hari jumaat test data comm. Harap-harap sume oke. Paling penting final year projek saya...Ya Tuhan...bantulah hambaMu ini...semoge semuanya berjalan lancar. Amin... Tiba masanya akan saya cite serba sedikit mengenai final year project saya...but i'm admit awal-awal lagi..i'm not good in hardware...either software too..but i try my best! Dis is for my degree...for my life.



pssttt : just a short entry ;)


0 comments:

Post a Comment

 

Template by Best Web Hosting