Monday 5 December 2011

Double Happiness =)

Yabedabeduu!! Huhu..hari ni hepi sesangat sebab barang yang ditunggu2 telah selamat sampai pon tadi..heheh. Punya semangat pegi pejabat ostel tuk terima parcel dari kedai on9 yang before ni saya pernah uar-uarkan sedang bersemangat mencari kain pasang tuk dibuat baju.hoho...kemainnye bersemangat tuh sampai tak jumpa cari nama dalam list penerima bungkusan dan surat2. Naseb baik bawak 2 orang teman yang setia lagi peka dengan alam sekeliling dan mereka telah menge-cek kembali list2 tersebut lalu ketemu juga dengan nama 'Nurul Huda binti Baharun'..ngeh3.

Ishhh....tak sabar nih nak tengok isinya...cepat2 bukak.


parcel saya =)


Ni ha...see see...cantek tak cantek tak??hihi..baik cakap cantek kalo tak pegi main jauh2. Tak mo fren ah.


tak tipu.sebijik sama dengan dalam pic dlm fb kedai on9 tuh.suka=)

Sangat puas hati. Tak de tipu2 dari colour yang dipaparkan dalam pic kat fb, sehinggalah kualiti kain yang sangat2 memuaskan hati. Dah lama nak memiliki satu koleksi baju kurung polka dot ngan kain matching dan alhamdulillah...tercapai juga akhirnya.(bia la orang lain dah nak buruk dah pon baju cenggini..memang ketinggalan awak nih). Berbaloi2 dengan harganya. Tak mahal dan berpatutan. Tak sabar nak gi tempah wat baju ni. Urmm..nak wat baju ape ek?? Pikir..pikir.

Tapi...terbaru ada lagi dia release item2 dengan corak yang lagi membuatkan anda teruja untuk membeli satu pasang lagi.kekeke..(enough huda enough). Untuk melihat sendiri dan menjana keterujaan untuk turut memilikinya juga boleh lah melawat fesbuk ini Borong Tudung & Kain Sulam murah.

-
-
-

Pastu kan pastukan...kan semalam kan ada wat dedication untuk dua orang hebat ini. Seorang yang bernama Encik Neo_matrixzz telah membuat post balasan untuk saya.hoho...sesangat terharu. Sungguh segan bila kita yang tak sberape ni disebut oleh blogger otai dalam entry beliau yang bertajuk 'Sori cik huda..'.hahaha..papepon terima kaseh sekali lagi untuk beliau.

Teeheehee...double hepines today =))


p/s: akan berehat selama dua tiga hari untuk fokus pada study. nak test lorhhh. wish me gudluk!




1 comments:

Neo_matrixzz said...

Hehe..senyum slalu ye..Gud Luck test :)

Post a Comment

 

Template by Best Web Hosting