Thursday 8 December 2011

Kurangkan lah Sakit ini...

Satu dah lepas...barangkali berkat doa seorang ibu terhadap anaknya, saya berjaya menjawab test AI tadi dalam keadaan masih sihat...amin Ya-rabbanal al amin..

-
-
-

Tapi ma...skang anak ma dah start sakit...tapi ma dah pesan kalo sakit jangan bagitahu ma...ma risaw..ma tak nak dengar saya nangis...ma cakap sedih dengar anak ma yang ni tepon nangis2 merintih sakit....ma... ketahuilah dengan mendengar suara ma di saat tidak mampu menahan sakit sedikit sebanyak boleh menghilangkan rasa sakit ni...

-
-
-

Yang belum lepasnya...esok ada kuiz DSP...tak taw nak wat camne...dah tak mampu study...taip entry ni pon sambil baring..huhu. But if my pain become worst i'm unable to attend tomorrow class...lagi sekali tertinggal kelas dan kuiz...seksanya slalu mc camni...

-
-
-

Awak...nape interprem time saya tengah sakit2 ni...setelah sekian lama awak tak contact baru skang tibe2 awak muncul balik...awak salah no ye?? Nak mesj gf tapi termesj saya ye..??  Takpe lah...tapi maaf...saya biarkan mesj awak sepi tanpa balasan...tak mampu nak sakitkan hati lagi di saat kesihatan tidak stabil macm ni...

-
-
-

Ya Allah...hanya satu sahaja yang ku minta...kurangkan rasa sakit ini...sesungguhnya aku tak mampu menanggung sakit yang semakin teruk..aku mohon pada Mu Ya Allah...kurang kan rasa sakit ni..sembuhkan aku dari penyakit ini Ya Allah...kuatkan aku untuk menahan rasa sakit yang Kau kurniakan untuk aku menghapus dosa2 kecil ku ini...



2 comments:

Neo_matrixzz said...

Same ar..esok ada test AI jugak... Fuzzy,deffuzzification, perceptron, Mc Culoch ngan Hebb network....

Huda Sindarela said...

hoho...same lah kite blaja neo. 4 darab 7 je letrik ngan mechatronic ni ye.huhu

Post a Comment

 

Template by Best Web Hosting