Monday 5 December 2011

Terima Kasih Untuk Mereka

Letak pen...letak pensil...tutup kalkulator...tolak tepi note... alih ke kanan buku...amik laptop..godek2 fb kejap...dan..bukak blog. Adalah tu huda sindarela nak membebel kat sini. Oh bukan. Hanya nak dedicate kan ucapan terima kasih yang tak terhingga kepada mereka berdua ini.


Insan pertama adalah...


 
 try letak cursor kat banner pastu clik.

Sebab apa perlu berterima kasih kepada pemilik blog di atas?? 

1) Beliau dengan baik hati sekali telah menerbitkan sebuah entry untuk saya walaupun tiada ayat2 manis, cukup sahaja dengan tajuk entry ' Because you're beautiful. Love yourself ' , cukup bermakna bagi saya.

2) Tanpa memikirkan risiko yang blog beliau akan di boikot orang ramai kerana menampilkan saya yang hudus jauh sekali menarik untuk ditonton ramai sebagai talent dalam entry tersebut. ^blushinggg

3) Mengedit kesemua pic2 saya tanpa saya minta sehingga terpana mata saya melihatnya. Marvellous. Awak sangat berbakat. >_<


 Insan kedua....


 try letak cursor kat banner pastu click.

Dan kenapa harus juga berterima kasih kepada beliau??

1) Beliau adalah pencetus pertama yang membuatkan saya terjebak menjadi stalker dalam dunia blogging.

2) Disebabkan blog beliau yang menarik tertarik kau memang debom ini menerbitkan rasa ingin dalam hati ini untuk mempunyai blog pada suatu hari nanti walaupun setelah 2 tahun baru mempunyai courage. (harap tak terlambat)

3) Kerana blog beliau juga saya mulai meng-explore siapa itu Zack Zukhairi, mula mengenal blogger terhebat seperti Hanis Zalikha, mula jatuh cinta pada si cantik manis Irine Nadia Marcello, mula tertarik dengan kewibawaan Nisa Suka Menaip..dan sebagainya lagi blog2 yang cukup hebat. (tak mampu sebut semua..esok pon tak abih..kekeke). Tapi yang pasti beliau lah blogger pertama yang saya kenal tanpa diduga.
(-tapi beliau macam dah tak aktif skang..sedeh T_T)


Dengan itu..sekali lagi terima kasih yang tidak terhingga untuk mereka berdua ini.huhuhu


pssst: alone tonite. my rumet overnite wit her family at cerating. tsk3...miss my my mum and dad too =(

4 comments:

Neo_matrixzz said...

Thanks cik huda...

Huda Sindarela said...

huhu..same2 encik neo.bebnyk time kash gak sebb wat entry tuk sy. krg orang boikot blog encik neo sebb wat post tentg sy yg kerdil dlm alam blogg nih tak taw eh.huhu =)

Silent said...

tibe2 terharu.uhuk! uhuk! thnx uda....T__T

Huda Sindarela said...

same2 mizah cayam.kekeke

Post a Comment

 

Template by Best Web Hosting