Saturday 28 January 2012

Belanjaan dari Uya untuk Uyu

Hari tu kan ada cite sal jalan2 cuci-cuci mata kat jusco kan. Ingat tak saya ada bagitaw saya pon dapat sumtin dari kak uya?? Kalo tak ingat abaikan.

Ha...nih die bendenya...heee



ELLE IN DA HOUSE!! yiippii....

Hehehe...berjaya jugak saya bodek kak uya untuk membelikan jam baru untuk saya setelah setia selama dua tahun dengan jam lama saya..huhu. Mesti ada yang cakap "..eleh, jam elle je pon..tu pon nak tunjuk. buweekk!". Rakan2 sekalian yang pernah lalu-lalang kat sini..saya mintak maaf ye. Saya tak kan pernah ada intention nak menunjuk ke hape ke..jangan salah tafsir ye dengan kesopanan saya ini. Entry ni just nak menghargai kakak saya yang berpenat lelah menghabiskan duit bonus akhir tahun beliau untuk membelanjakan adek bongsu dia yang sengkek inih.huhu..

Apa lah yang saya ada untuk saya tunjukkan. Nak kata kaya jauh panggang dari api. Saya tak malu mengaku family saya tak kaya pon macam anda2 diluar sana yang bertuah dilahirkan dalam family yang senang lenang. Cakap je nak ape mesti dapat. Tapi saya tak macam tu. Puas simpan angan baru dapat.Kadang2 langsung tak dapat apa yang nak. Bcoz of dat, i'm really really really appreciate what people gave me! Especially from my family.Titik.

Ter-emo plak kat atas tu. Bukan apa..keluhan seorang insan miskin cam saya.hek3...

Meh tengok camne rupanya watch baru saya..sayang ehh nak pakai.huhu

pinky pulakk...heeee. simple je kan.


dah pakai dah pon dua kali..huhu. suka sebab ada yang macam key-chain dekat tali jam tuh. mula-mula jakun dok pikir kenapa la ada yang macam key-chain kat tali jam nih. karang wat tangan saya gatal je. pernah saya try nak cabut kot mula2 dapat hari tu. tapi tak dapat. pastu dah dua kali pakai cam comel je plak key-chain tuh.huhu

Oh, fyi..dari dulu sampai sekarang saya tak pernah beli jam sendiri. Salu orang yang bagi. Saya sangat menghargai orang yang menghadiahkan @ membelikan saya jam...sebab bagi saya mereka telah memberikan waktu mereka kepada saya.hahaha...puitis gila maksud kan. So, sape2 yang nak bagi saya hadiah pasni sila-sila bagi saya jam.hehehe. Poyo je.


uya...really really really thanks to you. maaf sebab uyu salu ngengade paw duit uya.hehehe...lain kali kalo uyu nak pape lagi uya jangan berkira2 yep. =)

my sis. tayang2 kamoo.muah3.hehehe



pssst : jam lama saya..jangan majuk2 eh. saya masih perlukan kamu selagi hayat kamu ade.hehehe



0 comments:

Post a Comment

 

Template by Best Web Hosting