Monday 30 January 2012

Yiihhaa! Awan Nano Saya Menang AJL26!!!

BRAVO. BRAVO. BRAVO. Hebat gila lagu Awan Nano dari Hafiz menang AJL26 malam nih. Tahniah saya ucapkan kepada Hafiz dan M.Nasir.

Memang bajet lagu ni akan menang pon.yihiyihi..sebab apa?? Sebab apa lagi sebab lagu ni memang berhantu dan sangat best. Time memula lagu ni kuar 2 3 bulan gak lah lagu ni berkumandang kat laptop saya. Dasyat kan. Sampai rumet pon dah naik hijau ngan lagu ni. Katanye lah. Tapi takpe. Papepon lagu awan nano saya menang!kih3

Keputusan penuh AJL26:

Juara - Awan Nano (Hafiz)
  Kedua - Beribu Sesalan (3 Suara - Jac, Ning & Shila) * yang ni pon best.
Ketiga - Karma (Abam Faizal Tahir)

Vokal Terbaik - Hafiz lagikkk (Awan Nano)
Persembahan Terbaik - Alyah (Kisah Hati) *suka jugak

Tapi tapi tapi. Hafiz hebat sangat sebab pakai baju t-shirt buruk ngan tracksuit je.hihi..dahla dapat berpuloh2 riban (even kene bahagi ngan M.Nasir kan), tapi dia takyah susah2 nak kene gi bayar baju pastu.huk3..jimat gila.

Secara ringkasnya AJL26 yang bertemakan air pada kali ini lebih baik dari tahun2 sebelumnya. Pemenang2 pon memang harus dan layak untuk menang hokkkeh. Takde main tipu2 dah.kih3. Urmm...bagi yang sakit hati sebab abam remy naik pentas last alyah nyanyi tuh..sudah2 lah sakit atinye oke. Dia wat kerja dia kot.hihi..positive kan saya. * dah2 komen lebih2 pasal ni. karang ada kene baling ngan lesung batu.huk3


psssst: begitulah awan nano nano nano nano.............~ ~ ~ *mood epi





2 comments:

YattAkasah said...

tak minat hafiz..heee..

Huda Sindarela said...

sampai ati.haha =) (nway..tenkiu sggh komen)

Post a Comment

 

Template by Best Web Hosting