Sunday 27 November 2011

Engagement Day - 1 (Kak Uya)

Petang2 (perlu diingat waktu menulis entry tak selari dengan waktu menge-pos) ni tak de keje saja nak abadikan engagement day kak uya dalam blog Enouh IS Enough ni. Walaupun dah basi dah pon citer ni sebab kak uya punye engagement day bulan june hari tu lagi, tapi biala..saya nak tulis gak pasal citer ni.huhu

Ekceli, tahun ni special cket sebab my family dah dua kali wat engagement day..sape satu lagi? Saya ke?hee..bukan2. Yang satu lagi my only one brother, ayah cik, yang baru j berlangsung pada hari raya ke-2 hari raya aidiladha hari tu..tapi dia punya nati saya story lain hari.heee..

Meh tengok pic2 time hari pertunangan tu..oh ye, kalo tak de aral melintang, kak uya punya wedding tahun depan same date with her engagement day..InsyaAllah..sama2 doakan ye.


senyum macam iklan colgate plak uya nih saat disarung cincin pertunangan oleh ibu fiq (tunang kak uya)..suke la tuh!huhu..

 
ni pulak uya and fiq with our lovely parents..ma dan abah. bakal mendapat 2 orang menghantu  eh menantu baru tahun 2012 nati..insyaAllah..hee =)



ha..ni la uya and bakal hasben die kelak.huhu..saya sokmo cakap fiq tak hensem. tapi uya suka je sebab dia selalu cakap sebab uya cantek, so hasben uya kene la tak hensem.huhu..kalo gitu, hasben saya mesti hensem macam FA sebab saya tak cantek..hoho (nak jugak kan..hee)



dan ini pulak pic uya bersama adek terchentanye yang slalu pau uya.huk3..yang pakai baju hijau ni anak sedara kami. matured kan dia?? dah la lagi tinggi drpda saya..kalah mak sedara u know.hee..budak2 zaman skang.


ciksu ngan anak2 sedara. ni baru anak2 along. tak masuk lagi anak angah..anak cik na..pasni anak cik uya + plak anak ayah cik..mau papa kedana la ciksu bile time nak bagi duet raya esok2. ni yang semangat nak jadik engineer ni..leh kumpul duet banyak2 pastu belanja semua anak2 sedara.ngeh..oh, kak uya punya hantaran superb cantek sebab bakul2 yang kaler putih tu..nati uyu recylce bleh tak ya??



macam ibu mithali pon ade kan?hahaha...time majlis berlangsung tu, saya duk babysit baby imani ni je la..sebab die tak leh tinggal sowang2 time tu sebab condition die tak beberape sihat (nati len kali story pasal my special imani)..memang imani duduk kat kampung my mum jaga..so time majlis ni mama die tak boleh balik, and ma pulak sibuk layan tetamu..so tugas jaga baby bagi la kat saya..sampaikan ade tetamu belah laki tanye "anak ke ni??"..diam sejenak..dalam hati tua dah k haku ni??teeheehee..

Itu lah sahaja pic2 yang larat di uplod. Malas nak letak banyak2 sebab kemalasan melampau menunggu satu2 pic boleh di uplod.huu.. Urm..wonder..bila la plak ma dan abah akan terima menantu plak after setel ayah cik dan uya tahun depan nati...sebab nati tinggal saya sorang je la yang masih single available..hik3. Rasa2 nya jauh kot gap sebab saya bajet nak kawin umo 27..huhu..5 years from now. Tu pun kalo ada calon..kalo tak de postpone lagi lain tahun..hik3

Sekian~


0 comments:

Post a Comment

 

Template by Best Web Hosting