Thursday 17 November 2011

PSM Oh PSM =(

Memanglah hidup ni tak pernah aman damai selain daripada waktu tido yang amat heaven di atas katil empuk ditemani turtle and bebe (name teddy bear yang lagi besar drpd tuannye) ngan bantal2 bucuk yang lain. Tapi disebabkan PSM hidup saya menjadi kucar-kacir dan sedikit tidak normal. Tido pon bucu2 katil jek..alasannye kalau tido posisi yang best2 alamat memang x jalan la progress PSM tuh...

Panjang lak membebel kat atas tu. Mende sebenarnye  PSM sampai wat otak saya sedikit biol nih?? Pusat Serenti Malaysia apa? Ke Pasukan Suka Mengumpat?? Ehh..bukan tu..salah tu.. PSM ni boleh didefinisikan sebagai Projek Serabut Mata...hahaha..name betul die Projek Sarjana Muda yang harus diambil oleh budak2 tue eh silap, budak2 senior final year la..macam saya.. (hehehe..aku dah final year rupenyer..tapi xsedar2 diri lagi..huk3).

Skang tgh sibuk wat proposal and slide presentation PSM 1..tp alhamdulillah sebab proposal saya dah buat siap2 before balik cuti hari raya aidiladha hari tu lagi. Sebab kalo dan balik memang homework xkan sentuh la..buku pon da tak kenal tuan dah time tu. So, dari dua tiga hari lepas lagi dok wat slide jek..pas2 edit2 lagi proposal takot ade yang tak betul lagi ke. Dah start rase nebes bile tengok name2 panel yang akan evaluate semuanye hebat2 plus cam skema jek sume. Mati la saya..huhu. Ketua panel dapat Dr.Hamzah..orangnye very cool time mengajar..selalu bagi nasihat (sebb kiteowg salu degil sbenanyer dalam kelas..huhu). Pas2 En.Salihin SV rumet..die sangat skema marking proposal..risaw giler sebab proposal saya cam simple jek..menurut anak SV beliau, die nak proposal cam tesis...tapi SV kesayangan, Dr.Hadi xmo pon camtu. Die cakap dah oke je proposal saya..tapi tetap risaw..risaw risaw risaw! Bialah..tekad j la..

Baru lepas siapkan slide presentation. Lega giler ase..tension makin berkurangan. Lepas satu2 dugaan datang sebenarnye time sibuk2 wat PSM 1 nih..naseb baik la hati ni kuat lagi. Kalo tak dah lame kot register IC kat Tanjung Rambutan tuh. Harap2 slide presentation ni lulus. Hari jumaat ni nak g amik cop kelulusan dari SV before kene antar kat ketua panel. Next week on 23th November 2011 i'll present my PSM 1. Wish me luck okeh! 


p/s: meh nak tunjuk cket usaha keras saya wat slide presentation nih.huhu..mentol lampu jadik pilihan sebab common symbol tuk budak letrik.kui3....bernas x idea??

0 comments:

Post a Comment

 

Template by Best Web Hosting