Sunday 27 November 2011

Salam Maal Hijrah 1443H

Salam awal muharam 1443H..semoga tahun baru akan membawa seribu keberkatan kepada kita seluruh umat islam. Amin...


Doa Akhir Tahun dibaca 3 kali pada akhir waktu Asar atau... sebelum masuk waktu Maghrib pada akhir bulan Zulhijjah.

Dengan izin Allah, sesiapa yang membaca doa ini akan mendapat Perlindungan Allah SWT dari fitnah dan tipu daya syaitan serta mendapat setahun keampunan dosa yang lalu.


~ Untuk saya, saya juga mengharapkan satu penghijrahan baru dalam hidup setelah segala macam2 peristiwa sama ada baik dan buruk telah pun berlalu. Segala yang baik itu akan saya jadikan pedoman untuk meneruskan tahun baru ini dan segala yang buruk itu akan saya jadikan pengajaran agar tidak akan mengulanginya lagi.


"Moga2 Allah akan mengampunkan dosa2 ku yang lalu..aku insan kerdil yang selalu alpa melakukan khilaf..aku mohon pada Mu Ya Allah..ampunkan dosa2 ku, kuatkan imanku agar aku terus dilandasan mu, tabahkan hati ku agar aku kuat untuk menerima ujian Mu, kau lapangkan dadaku untuk aku terus menerima ilmu dari Mu.. aku mohon kepada Mu Ya Allah..amin."

0 comments:

Post a Comment

 

Template by Best Web Hosting